A vásárlást követően a megrendelt árut többféle módon lehetséges fizetni.
Bankkártyás fizetés esetén, közvetlen a rendelés leadása után átirányítjuk Önt a Simple oldalára, ahol az internetes fizetésre alkalmas Visa, Visa Electron, Mastercard és Maestro kártyákkal lehet fizetni. A Simple online fizetési rendszer banki hátterét az OTP Bank biztosítja. A fizetés megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A rendszer a tranzakciót automatikusan e-mailben visszaigazolja Önnek, valamint saját ügyfélszolgálat áll az Ön rendelkezésére bármely kérdésével kapcsolatban. További információ a Simple weboldalán található.
Utánvétes fizetés esetén a megrendelés után az Ön által megjelölt helyre szállítjuk a csomagot, és ott a helyszínen kell fizetni. Az utánvét a díjbeszedés miatt 300 Ft felárat tartalmaz.
Egészségpénztári számla terhére történő vásárlás esetén számlát állítunk ki, amelyet valamennyi magyar Egészségpénztár elfogad. Amennyiben ilyen számlát szeretne kérni, akkor a megrendelés leadása során kérjük jelölje be az "Egészségpénztári számlát kérek" rubrika és adja meg az Egészségpénztár nevét, címét, valamint a kártya tulajdonos nevét és tagi azonosítóját.
(Az általunk kiállított számlát Önnek kell elpostáznia az adott egészségpénztárhoz, tárgyéven belül bármikor, előző évi számlákat pedig a következő év június 31-ig.)